måndag 11 februari 2008

Gråtfärdig

Yngve i boken mår dåligt men han måste må sämre. Så jag är i stort behov av att känna mig gråtfärdig. I researchsyfte. Bläddrar i skivsamlingen och hittar en del ångesthöjande snyftpiller. Sen bestämmer jag mig för att även tänka utanför lådan och googlar ordet gråtfärdig. Resultatet är häpnadsväckande:
"Bra Erbjudande På Gråtfärdig
Spara Pengar - Köp På Nätet Idag!
www.tradera.com"
samt:
"Nyhetsportalen om Bonde söker fru: Grisbonden Fredrik gråtfärdig – efter hård kritik från tjejerna"
och:
"Bröllopstorget SÖKES: Stövlar för breda vader!!! Svar till *gråtfärdig*"
plus:
en på kondom.nu som blev "plötsligt gråtfärdig" efter att ha fått sin andra orgasm i rad.
Blivande brudar med stabila underben och mediesnurriga lantbrukare. Det kanske rentav är någon av dem som fått den dubbla orgasmen?
Sen googlade jag deprimerad men det fanns inte till salu på tradera.
Undrar vad som gör att gråtfärdig går att handla men inte deprimerad.

Inga kommentarer: